//

Iphone 3g valt uit

Iphone 3g valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, mijn iphone 3g valt soms zonder enige reden uit, ik kan hem dan alleen weer aanzetten door de uitknop en de homebutton in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-12, 17:30
sanderwl sanderwl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard Iphone 3g valt uit

Hallo allemaal,

mijn iphone 3g valt soms zonder enige reden uit, ik kan hem dan alleen weer aanzetten door de uitknop en de homebutton in gedrukt te houden.

weet iemand wat dit kan zijn?

gr sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-12, 15:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Oftewel begint u iPhone stilaan de geest te geven of je kan hem eens volledig herstellen, dan moet je wel voor een groot stuk bepaalde zaken mee herbeginnen, de kans is groot bv je muziek weg is uit je iPhone, je apps moet herinstalleren, je gegevens terug instellen enz....
Maar als dat probleem aanhoud dan moet je alles proberen om het op te lossen he.

Ik zeg niet dat ik u de oplossing geef he maar je zal iets moeten proberen als je het probleem blijft voorhebben, doe eens een volledige herstel ofzo en onthoud je je voorbereid (voor de zekerheid) ivm je gegevens en songs enz...ook foto's die belangrijk zijn zet ze maar eerst op een laptop of externe harde schijf of steek ze in de icloud weet ik veel, mogelijkheden genoeg.

Herstel uitvoeren doe je best met je iphone aan de laptop hangen en dan itunes openen en daar dan herstel nemen.

Of je moet effe wachten op een paar andere mensen hun mening als je nog een beetje gedult heb . Mss deze er meer van af weten dan mij.
  #3  
Oud 18-01-12, 17:05
sanderwl sanderwl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

ik heb hem al 2 keer hersteld zonder resultaat
  #4  
Oud 18-01-12, 19:07
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Downgrade hem anders is Op de 3G is het makkelijk om dat te doen, je moet geen shsh blobs hebben!! Dus wat je doet is eerst download je de ios3.1.3 (of een andere vorige versie maar deze is de beste voor de 3G) dan steek je je iPhone in iTunes en hou de shift toets +klik dan op herstellen dan kan je zoeken op de pc waar je iOS 3.1.3 hebt opgeslagen en selecteer je deze en op ok klikken, laat de pc zijn werk doen en normaal gezien geeft iTunes een melding dat er een fout is opgedoken ( geen probleem) dan download je Tiny umbrella via google zoeken... En open je het progje en klik je op "haal uit recovery modus" En nu start je 3G met iOS 3.1.3 !!!
  #5  
Oud 18-01-12, 20:21
sanderwl sanderwl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

oke hij staat nu in recovery mode denk ik, er staat itunes in beeld met een stekkertje, wat nu? ik heb tiny umbrella al gedownload

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 januari 2012 om 20:27 ----------

en ik kan niet drukken op start tss server

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 januari 2012 om 20:37 ----------

en op itunes zeggen ze dat je moet herstelle maar dan gaan all mijn apss weg ook mijn betaalde
  #6  
Oud 18-01-12, 21:49
iMichael93 iMichael93 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Dit probleem heb ik ook eens gehad, vervang je accu en het is opgelost. Goed zoeken, accu's zijn op internet al voor €14,95 te krijgen (originele)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone valt uit san123 Jailbreak 8 01-12-11 19:17
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 22:47
iPhone valt uit -jappo- Archief 5 25-05-09 19:09
iphone valt uit mausie565 iPhone algemeen 1 25-03-09 19:40
Iphone valt uit cles iPhone algemeen 3 10-09-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.