email iphone 4 staat vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mede forumers sinds vanmorgen staat mijn mail vast het icoontje blijft op 12 mails staan als ik deze aanklikt dan krijg ik een blanco ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email iphone 4 staat vast
beste mede forumers
sinds vanmorgen staat mijn mail vast het icoontje blijft op 12 mails staan als ik deze aanklikt dan krijg ik een blanco wit scherm ook zie ik dat 3g niet gaat lopen heb al geprobeerd me account te verwijderen en nieuw erop gezet maar zonder suc6 wie helpt me mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone al gewoon eens aan en uitgezet, heel soms helpt dat.
Als dat niet helpt mss eens een herstel proberen te doen ofzo? Of eens het volgende proberen; instellingen-algemeen onderaan naar stel opnieuw in gaan en dan mss eens herstel alle instellingen nemen. Ik weet wel nimmer vanbuiten wat er dan allemaal gewist word, je zal normaal gezien denk ik je email adressen en je APN instelling van je provider en noem maar op terg moeten instellen. |
|
||||
|
||||
Probeer ook en reset. (De home knop en de uit/aan knop tegelijk in gedrukt houden tot je een appeltje ziet verschijnen, dan weer loslaten.)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone staat vast!! | SweetKimmiej | iPhone algemeen | 2 | 11-12-10 10:27 |
iphone staat vast en doet niets meer | arcovandermeij | Archief | 1 | 22-01-09 20:47 |
Iphone staat vast | wirehub | Unlock [archief] | 18 | 01-06-08 01:10 |
Scherm IPhone staat vast | westtheo | Unlock [archief] | 9 | 18-03-08 14:41 |
iphone staat vast | DennisST | Unlock [archief] | 6 | 04-03-08 00:09 |
|
|