Ipod touch 3de generatie update na 4.2.1 ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie geen "afdeling" voor de I-pod Touch dus vandaar dat ik het hier probeer. Mijn dochter heeft dus de 3de generatie I-Pod Touch en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ipod touch 3de generatie update na 4.2.1 ???
Ik zie geen "afdeling" voor de I-pod Touch dus vandaar dat ik het hier probeer. Mijn dochter heeft dus de 3de generatie I-Pod Touch en heb deze 2 weken geleden een update gedaan. Nu vereisen sommige apps Fw4.3 en zij heeft FW4.2.1 en dus werken deze niet. Heb geprobeerd nog een upsate te doen maar krijg de melding dat de nieuwste versie er al op zit. Misschien kan de 3de generatie wel niet hoger maar dat weet ik dus niet of er moet een andere manier zijn.
Wie kan mij helpen zodat ik haar een passend antwoord kan geven of een link met een evt hogere FW/update. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De laatste firmware versie voor de iPod Touch 8GB v3 is iOS 4.2.1.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 1e Generatie probleem, help! | SamyrEl | iPhone algemeen | 2 | 11-08-11 12:04 |
iPod Touch 4e generatie | eddie1707 | iPhone algemeen | 1 | 30-03-11 18:37 |
gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update? | ipodtouchtyler | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-07-10 14:44 |
|
|