Nieuwe algemene voorwaarden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan sinds enkele dagen geen Apps meer downloaden of updaten. Ik krijg de mededeling dat ik eerst de nieuwe algemene voorwaarden moet accepteren. Vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe algemene voorwaarden
Ik kan sinds enkele dagen geen Apps meer downloaden of updaten. Ik krijg de mededeling dat ik eerst de nieuwe algemene voorwaarden moet accepteren. Vervolgens komen die nieuwe voorwaarden op mijn iPhone (4S) scherm, klik ik rechtsonder 'accoord' maar dan krijg ik een mededeling dat ik bij de instellingen mijn cookies moet op 'accepten' moet zetten (van bezochte). Dit heb ik echter al zo ingesteld. En dan verdwijnt die mededeling en ben ik weer terug bij af. Geen idee wat ik hieraan kan doen, is er iemand met hetzelfde probleem?
Alvast bedankt! Groet Ine |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien de nieuwe voorwaarden accepteren via de store in iTunes...
|
|
|||
|
|||
Goede tip,ga ik proberen ...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 januari 2012 om 19:02 ---------- Bedankt, het heeft geholpen!! Groetjes Ine |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe voorwaarden geacepteerd nu icoontje | boeda12 | iPhone Apps | 1 | 03-02-11 13:06 |
Nieuwe appstore voorwaarden | pdreissen | iPhone algemeen | 4 | 18-06-09 00:43 |
|
|