Touchscreen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn scherm vervangen van de iphone 3g. Ik had de complete set besteld. Toen ik alles had ingebouwd, bleek het touchscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen werkt niet
Hallo,
Ik heb vandaag mijn scherm vervangen van de iphone 3g. Ik had de complete set besteld. Toen ik alles had ingebouwd, bleek het touchscreen niet te werken ? Heeft iemand een idee, waar het aan zou kunnen liggen ? Groetjes, Pim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit hier een wat nutteloze vraag is, maar hop; connector niet helemaal vast. Een kabeltje met een vouw in, scherm reeds DOA....
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoorden.
Welk kabeltje zou dan los moeten zitten ? Wel is er bij mij nieuw scherm, geen kabeltje 3 geleverd ? Gr |
|
||||
|
||||
Zit je scherm dan niet vast met een kabeltje? Meer info hierom kan je best bij forumlid King1987 vragen.
|
|
|||
|
|||
Jawel, 2 stuks.
nummer 1, en nummer 2. Op internet lees ik overal een 3e kabel. Die zit er bij mij niet aan. Gr |
|
||||
|
||||
De gids van iFixit al bekeken?
|
|
|||
|
|||
Deze doen alleen maar uit elkaar halen.
Vervolgens zetten ze hem niet meer in elkaar. |
|
||||
|
||||
euhm, de foto's terug van eind naar voor bekijken. Staat ook zo duidelijk in hun uitleg....
|
|
|||
|
|||
de kabels zitten er goed in....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha nou volgens mij heb je alleen het glas gekregen en niet met digitizer
maar dat had je dus moeten zien |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Touchscreen werkt soms niet | freakyflyguy | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 19:52 |
Touchscreen werkt niet meer :S | Buffalo | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 10:25 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
|
|