iphone 4 scherm compatible met scherm 4gs? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of het 4gs scherm hetzelfde is als het 4g scherm? door de pootjes af te breken is hij wel te plaatsen weet ik. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 scherm compatible met scherm 4gs?
weet iemand of het 4gs scherm hetzelfde is als het 4g scherm? door de pootjes af te breken is hij wel te plaatsen weet ik. hier in granada zijn diverse moro's die het vervangen van de schermen voor dezelfde prijs aanbieden als de 4.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee is niet mogenlijk ( ik kan het weten )
|
|
|||
|
|||
mmmmm, ik zie dat je inmiddels terug bent naar een 3gs dus ik ben benieuwd wat er gebeurt is
|
Labels |
lcd iphone 4, touchscreen iphone 4, touchscreen iphone 4gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPhone algemeen | 22 | 06-11-12 10:26 |
scherm 3gs compatible met 3g? | GeneralA | iPhone algemeen | 8 | 20-01-12 21:13 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPad algemeen | 5 | 09-01-12 00:01 |
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) | marc1971 | Jailbreak | 3 | 07-12-11 16:18 |
|
|