//

Tonen meest recente e-mail berichten onjuist

Tonen meest recente e-mail berichten onjuist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik lees mijn e-mail op de iphone met imap in. Het is een eigen e-mailserver. Ingesteld dat de 200 meest recente e-mails worden getoond. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-12, 07:19
hvanbenthem hvanbenthem is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard Tonen meest recente e-mail berichten onjuist

Hallo,

Ik lees mijn e-mail op de iphone met imap in. Het is een eigen e-mailserver. Ingesteld dat de 200 meest recente e-mails worden getoond. Ik had verwacht dat de 200 laatst ontvangen e-mails werden getoond, maar dat is niet zo. Er worden 200 berichten getoond maar niet de laatste. Ik kan ook geen sorteerinstelling vinden of iets dergelijks. Iemand dat ook eens gehad?

Bedankt al vast
Henk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: van 3.1.2 naar de meest recente versie ? tipi Unlock 9 14-07-11 01:33
TomTom: Welke site heeft meest recente flitsdatabase? koekjedebij iPhone Navigatie 5 03-07-11 22:52
Vraagje ivm mail (# recente berichten) OliverI iPhone algemeen 1 06-09-10 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.