Tonen meest recente e-mail berichten onjuist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik lees mijn e-mail op de iphone met imap in. Het is een eigen e-mailserver. Ingesteld dat de 200 meest recente e-mails worden getoond. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tonen meest recente e-mail berichten onjuist
Hallo,
Ik lees mijn e-mail op de iphone met imap in. Het is een eigen e-mailserver. Ingesteld dat de 200 meest recente e-mails worden getoond. Ik had verwacht dat de 200 laatst ontvangen e-mails werden getoond, maar dat is niet zo. Er worden 200 berichten getoond maar niet de laatste. Ik kan ook geen sorteerinstelling vinden of iets dergelijks. Iemand dat ook eens gehad? Bedankt al vast Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: van 3.1.2 naar de meest recente versie ? | tipi | Unlock | 9 | 14-07-11 01:33 |
TomTom: Welke site heeft meest recente flitsdatabase? | koekjedebij | iPhone Navigatie | 5 | 03-07-11 22:52 |
Vraagje ivm mail (# recente berichten) | OliverI | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 18:48 |
|
|