Vraagje ivm mail (# recente berichten) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone vrienden, Ik vraag me af wat "Toon: 50 recente berichten" in de instellingen van 'Mail' juist wil zeggen... Er worden dan waarschijnlijk 50 e-mailberichten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje ivm mail (# recente berichten)
iPhone vrienden,
Ik vraag me af wat "Toon: 50 recente berichten" in de instellingen van 'Mail' juist wil zeggen... Er worden dan waarschijnlijk 50 e-mailberichten weergegeven, maar wat gebeurt als de 51ste mail en zo verder binnenkomen? Wordt dan de ousdste e-mail eerst van je toestel verwijderd en daarna de 2de enzoverder...? Zodat dus altijd de 50 meest recente mails in je inbox blijven staan, of hoe gaat dit juist in z'n werk? Dankjewel voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, hij laat de eerste 50 zien dus als er een nieuwe binnenkomt gaat de laatste weg uit je e-mail box, hij wordt verder niet van je hotmail verwijdert hoor en je kunt hem gewoon op je computer/mac lezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Newbee vraagje ivm netwerk | Peernij | iPhone algemeen | 3 | 25-04-09 20:49 |
Vraagje ivm. programeeren | Monsterkils | Archief | 7 | 05-04-09 23:50 |
help,help: vraagje ivm SSH | knuster | Archief | 8 | 29-10-08 09:23 |
Noob vraagje :) ivm 1.1.2 OTB naar 1.1.3 | dendirk | Archief | 1 | 01-02-08 17:07 |
|
|