iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   T-Mobile steelt beltegoed! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/110604-t-mobile-steelt-beltegoed.html)

Bubbly 30-01-12 19:25

Je neemt een nieuw abonnement. Je tegoed voor een vorig/ander type abonnement meenemen zijn we gewend van de oude abo's zoals Relax > Relax, waarom zou dat anders normaal zijn als je nu toch al nauwelijks minuten mee mag nemen..

freestyle4all 30-01-12 19:53

Dat Relax (25 hebben we hier) is wel relaxed ja.
Ik sta nu inmiddels op 390,36 (!) euro beltegoed.

Geen idee wat ik daar ooit nog mee moet aanvangen. :)

Bubbly 30-01-12 20:02

Laat ik je een tip geven: maak dat Z.S.M. op! Voor T-Mobile besluit je om te zetten naar iets anders :)

eddiemen 30-01-12 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all (Bericht 767001)
Dat Relax (25 hebben we hier) is wel relaxed ja.
Ik sta nu inmiddels op 390,36 (!) euro beltegoed.

Geen idee wat ik daar ooit nog mee moet aanvangen. :)

Maak het idd lekker op, het moment dat je gaat verlengen en je verlenging gaat in is het dag 390,36.... En dat verdwijnt weer in de spek maar raak kas van T-mobile. Kijk daar worden die bedrijven groot van.
Ik zelf heb 3 abo`s lopen bij T-mobile waarvan er nu 2 zijn verlengd en die andere gaat jammer voor hun op de schopstoel. Die andere 2, tja die zitten hun tijd uit en dan is het over, of ze moeten in de tussen tijd met verbeteringen komen.

Btw, het zijn echt een stelletje haaien geworden...klant is koning?....pffff

mrfred 30-01-12 20:35

Na overstap van de ene abonnement(IPHONE ABB) naar het andere(i300) heb ik zelfs 2 maanden geld terug gehad(moet nog zien wat de rekening as maand is)
en alle bel en sms tegoeden gewoon meegekregen

freestyle4all 30-01-12 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 767007)
Laat ik je een tip geven: maak dat Z.S.M. op! Voor T-Mobile besluit je om te zetten naar iets anders :)

Ik weet de normale belminuten al niet op te maken, laat staan aantallen als dit.

Net als voeger uren aan de telefoon met een vriendinnetje op afstand.
Maar daar hebben we nu Facebook, e-mail, Skype en weet ik veel wat allemaal voor.

Kortom; bellen doe ik gewoon niet of nauwelijks.

mrboolean 30-01-12 21:03

Tja, dit kan ik geen diefstal noemen. Als je een abonnement afsluit ga je accoord met de voorwaarden. Zulke zaken weet je dus van te voren.

Maar het klopt dat de voorwaarden steeds slechter worden. De datalimieten die steeds lager worden kent iedereen wel. Maar ook op andere vlakken worden de abonnementen steeds slechter: van en/en bij minuten en sms'jes naar of/of, van betalen per seconde naar per minuut, sim-administratiekosten en dus deze verslechterde houdbaarheid van het beltegoed. Het vervelende is alleen dat alle providers met deze geintjes komen dus veel keuze heb je niet.

Bubbly 30-01-12 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all (Bericht 767028)
Kortom; bellen doe ik gewoon niet of nauwelijks.

Kon je het beste een prepaid nemen :(

Nu is dit weggegooid geld en zeker niet niks..


Je kunt of kon het altijd omzetten naar een lagere bundel om zo minder te verspillen :O


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.