opladen uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone aan mijn onkyo reciever hang laad deze steeds de batterij op hoe zet ik opladen uit zodanig dat hij niet voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
opladen uitzetten
Als ik mijn iPhone aan mijn onkyo reciever hang laad deze steeds de batterij op hoe zet ik opladen uit zodanig dat hij niet voor uren aan een stuk de iphone blijft opladen of kan dit geen kwaad (batterij levensduur)
Let op ik vraag dit voor de instellingen in de iphone niet voor de onkyo want met autoradio heb ik ook dat hij steeds de batterij oplaad. Bijkomend vraagje hoe zet ik de auto update van de iphone uit? Er zal waarschijnlijk 1 dezer dagen een update van iOs 5.1 uitkomen en ik wil niet dat er een 1tje in mijn instellingen blijft hangen (weet wel dat ik het kan wegdoen maar wil dit vermijden)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan geen kwaad, als 100% capaciteit bereikt is wordt er niet verder opgeladen. Druppellading is onmogelijk met het type accu dat in een iPhone gebruikt wordt.
|
|
||||
|
||||
Dat kun je niet uitzetten.
(Security expert) Steve Gibson (blijf bij je leest?) suggereerde ooit dat het geen kwaad kon, maar optimaal is het ook niet: Security Now 324 - The Official TWiT Wiki
|
||||
|
||||
bedankt voor de reply en regelmatig naar de radio luisteren dan maar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Codeslot uitzetten | Taatje | iPhone algemeen | 14 | 23-08-10 20:40 |
iPad: iPad uitzetten | iPhone3G_Olé | Jailbreak | 0 | 07-08-10 13:52 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
T9 uitzetten | iphoneuser34 | Archief | 1 | 08-09-08 21:49 |
T9 uitzetten | dureappel | Archief | 2 | 03-05-08 15:46 |
|
|