Nieuwe Payload gemaakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe payload gemaakt voor gebruik in Iliberty 1.3 Deze zal de baseband upgraden naar 040501_G Ben nu aan het testen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe Payload gemaakt
Ik heb een nieuwe payload gemaakt voor gebruik in Iliberty 1.3
Deze zal de baseband upgraden naar 040501_G Ben nu aan het testen
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is toch de baseband van firmware 1.2.0 ?
|
|
||||
|
||||
voor bepaalde zaken gebruik je die.
|
|||
|
|||
die is toch nog niet geunlocked?
|
||||
|
||||
Hij is geunlocked.
|
|
||||
|
||||
en waarom niet? kijk eens tegoei in je liberty program
@ arb : damn,, jij bent snel, je was me nog voor lol. nice work with the payloads!!! |
|
|||
|
|||
waar kan ik hem downloaden als die klaar is?
|
|
||||
|
||||
Ik zal hem nog niet vrijgeven voorlopig, want het geluid werkt niet meer na een "upgrade" de unlock gaat wel goed. Ik moet nog verder testen ermee.
Vanavond meer nieuws. |
|
|||
|
|||
oke veel sucses alvast.
|
|
||||
|
||||
keep us up to date
|
|
|||
|
|||
heb je hem al af?
|
|
||||
|
||||
Hij is er nog steeds mee bezig. Zijn nog wat audio problemen
|
||||
|
||||
Het geluid was weg nadat ik de goed werkende baseband erop had gezet.
Daarna veel problemen om de "oude" baseband terug te zetten. Mac adres leeg enzo. Geen aanradertje dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen verbinding meer maken, nadat collega nieuwe PCverbinding heeft gemaakt | Romien | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 17:31 |
iPhone: custom payload | gb84 | Jailbreak | 0 | 30-07-08 13:10 |
nieuwe iconen gemaakt, post ze hier | croiman | Jailbreak apps en thema's | 10 | 04-05-08 09:10 |
Iliberty + welke payload? | fre86 | Unlock [archief] | 3 | 16-04-08 20:26 |
Ifoneguid -> repo.plist / payload? | Soulplayer | Archief | 1 | 13-04-08 00:45 |
|
|