IPhone 3GS herstart om de zoveel minuten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daarnet begon mijn IPhone 3GS te trillen, twee minuten na elkaar, dan viel hij uit. Ik heb hem gereset, maar nu herstart het om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone 3GS herstart om de zoveel minuten
Daarnet begon mijn IPhone 3GS te trillen, twee minuten na elkaar, dan viel hij uit. Ik heb hem gereset, maar nu herstart het om de zoveel minuten. Enig idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...t-weer-op.html
|
|||
|
|||
Oh fantastisch, oplossing gevonden, héél erg bedankt wouter1981!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3Gs crashed en herstart 5x per dag | Voltron | iPhone algemeen | 2 | 30-03-11 18:17 |
Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen | bazz1977 | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 14:59 |
iPhone: iphone 3gs fw 4.0 jb herstart tijdens gesprekken | gvrman | Jailbreak | 9 | 31-08-10 17:30 |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
|
|