iPod Touch: apps updaten niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een paar dagen last van het volgende: Mijn app store zegt u heeft updates. Dus ik updaten, wachtwoord invoeren en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPod Touch: apps updaten niet
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen last van het volgende: Mijn app store zegt u heeft updates. Dus ik updaten, wachtwoord invoeren en dan blijven ze allemaal hangen ( er staat wachten onder, en er gebeurt niks). Zelfde heb ik met sommige podcasts die ik wil downloaden, die gaan tot 37,2kb en dan stoppen ze ermee. in iTunes, als ik onder kopje apps kijk, staan de apps ook niet meer op me 'tabbladen' ( die screenshots die dan ernaast staan en je laten zien op welk tabblad de apps op je iPod staan.) FW 5.0.1, jailbreak met redsn0w. Iemand een oplossing hiervoor ? alvast bedankt, Jeremy
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee, niemand een oplossing?
|
Labels |
apps, ipod, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod touch 4 updaten naar 5.0.1? | tom031 | Jailbreak | 1 | 12-12-11 18:26 |
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) | jojost1 | iTunes | 4 | 24-04-11 17:57 |
iPod touch: ipod touch 4g jailbroken updaten naar 4.3 | brva07 | Jailbreak | 2 | 27-03-11 16:50 |
bij sync van ipod touch willen de apps niet | jeff123 | Archief | 1 | 22-09-09 22:02 |
iPod Touch updaten | fireflymr | Archief | 5 | 13-04-08 00:50 |
|
|