e-mail opvragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een nieuwe iphone4 en ik krijg wel mail binnen, dat is ingesteld via instellingen, mail via provider online.nl. als ik op het icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mail opvragen
ik heb een nieuwe iphone4 en ik krijg wel mail binnen, dat is ingesteld via instellingen, mail via provider online.nl. als ik op het icoontje druk van mail, waar er inmiddels 5 opstaan, springt deze naar nieuw. daar kan ik invullen wat ik wil, maar er wordt niets geopend. als ik de gegevens invul en toest bewaar krijg ik famBoumans is al geconfigureerd. Bij wijzig is alles weer weg. bij annuleer ook. ik heb inmiddels al tig keer mijn gegevens ingevoerd en kom er gewoon niet in.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
5 "wat" staan "waar" op?
|
|||
|
|||
die vijf berichten staan op het bureaublad bij het icoon e-mail staat dan een rood hokje met inmiddels 5. dat is net als bij de ipad, dan heb je 5 nieuwe mails. alleen als je dat aanklikt kom jet er niet in.
|
|
||||
|
||||
Als het op je iPhone en je iPad is zou de fout wel eens bij je mailserver kunnen zijn en niet elders.
|
|
|||
|
|||
Bij de ipad is dat niet zo, maar het werkt hetzelfde als de iphone ( het bureaublad). vandaar dat ik dat weet. de ipad werkt gewoon goed.
|
|
||||
|
||||
Via Instellingen>Email, contacten, agenda's kun je de instellingen van het desbetreffende account controleren en wijzigen.
Controleer of alles correct staat ingevuld.
|
|||
|
|||
ik heb alles gecontroleerd. het is overal hetzelfde. Alleen als je op het icoon tipt van de mail op het bureaublad krijg je de keuzelijst van de mails. Google yahoo e.d. wij moeten dan "anders" kiezen. dan moet ik weer mijn gegevens invullen en dan krijg ik de melding famboumans is al geconfigureerd. Ik kan dus de mailbox niet openen. er staat natuurlijk ergens iets simpels niet goed aangeklikt alleen weet ik niet wat. Ik ben inmiddels radeloos.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mails opvragen | kheethem | iPhone algemeen | 0 | 10-04-10 11:18 |
Locatie opvragen | komkomkomer | iPhone Apps | 0 | 17-10-09 13:17 |
Beltegoed opvragen? | matcool | iPhone algemeen | 5 | 28-06-09 23:34 |
email opvragen | blaugrana | iPhone algemeen | 5 | 19-03-09 21:59 |
Firmware opvragen | soemy | Unlock [archief] | 2 | 14-11-07 16:35 |
|
|