email opvragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn emails elke 15minuten automatisch laat opvragen, kan ik dan een véél hogere rekening verwachten dan wanneer ik het gewoon handmatig doe?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email opvragen
Als ik mijn emails elke 15minuten automatisch laat opvragen, kan ik dan een véél hogere rekening verwachten dan wanneer ik het gewoon handmatig doe?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
elke keer als de iphone automatisch email gaat ophalen of checken, moet deze via internet verbinding de mail server bereiken en dus kijken of er nieuwe mail is. Als je dit handmatig doet, 1x per dag, dan maakt de Iphone dus minder verbinding met internet, dus minder kb's, dus lagere rekening. Het is wel zo dat elke keer als de Iphone controleerd, en er is geen nieuwe mail, dan is dus het verbruik dusdanig klein dat de rekening niet torenhoog zal zijn, maar ik adviseer om het toch handmatig te doen.
|
|||
|
|||
lijkt mij niet als je inprecipe onbeperkt internet heb zoals bij een iphone t mobile abbo
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi.
Hoe en waar kun je dat instellen dat het Automatisch mail opzoekt? |
|
||||
|
||||
Instellingen>Push
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tegoed opvragen my.vodafone.nl | elektroshokk | Vodafone | 20 | 29-12-10 19:11 |
Mails opvragen | kheethem | iPhone algemeen | 0 | 10-04-10 11:18 |
Locatie opvragen | komkomkomer | iPhone Apps | 0 | 17-10-09 13:17 |
Beltegoed opvragen? | matcool | iPhone algemeen | 5 | 28-06-09 23:34 |
Firmware opvragen | soemy | Unlock [archief] | 2 | 14-11-07 16:35 |
|
|