iPhone 3GS dood: hoe haal ik gegevens eraf? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3GS is overleden. Werd ineens bloedheet en sprong op zwart. Reageert nergens meer op, zelfs iTunes herkent hem niet meer. Batterij en Dock connector ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Mijn 3GS is overleden. Werd ineens bloedheet en sprong op zwart. Reageert nergens meer op, zelfs iTunes herkent hem niet meer. Batterij en Dock connector vervangen; geen resultaat. Heb de moed een beetje opgegeven...
Zit ik wel met het volgende probleem: 1200 foto's die nog op het toestel staan. Hoe krijg ik die gekopieerd als de pc de iPhone niet meer herkent? Detail: het probleem ontstond niet lang nadat ik een update naar iOS 5 had gedaan. Heb wel veiligheidshalve een backup gemaakt van alles (maar waar staat die op de pc?) Heeft iemand de oplossing? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt de backup terug zetten op een andere iPhone.
|
|||
|
|||
![]() Morgen krijg ik nieuwe iPhone, zal het proberen...
|
|
||||
|
||||
![]() Daar zitten geen foto's in vrees ik
![]() Maar nooit geschoten is altijd mis ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jawel, in de backup stond bij mij alle foto's die ik gemaakt had
|
|
|||
|
|||
![]() Heb ondertussen de backup van de 3GS op mijn iPad overgezet. Alles behalve de foto's... Morgen maar met nieuwe iPhone proberen...
|
|
|||
|
|||
![]() Update: probleem opgelost dankzij iCloud. Alle gegevens terug gezet op mijn nieuwe telefoon, inclusief de foto's (maar dat duurde even).
|
![]() |
Labels |
3gs, backup, gegevens kwijt, heet, reageert niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 3GS kapot, hoe zit het met gegevens | Stewie19 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-11 14:05 |
pc dood, hoe laat ik nwe imac syncen met iphone? | juma | iPhone algemeen | 1 | 27-07-11 12:21 |
Alle iDevices: Hoe haal ik de Jailbreak eraf ( Greenpoisi0n ) | Eizo | Jailbreak | 6 | 23-03-11 12:09 |
Hoe haal ik melding updaten weg?? | herk0039 | iPhone Apps | 5 | 15-11-10 13:53 |
[3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten | ik_ben_Mark | iPhone algemeen | 3 | 06-05-10 17:43 |
|
|