FaceTime Iphone en iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om met mijn iPad met wifi, mijn telefoon 4s te bellen via FaceTime , dus beide met de zelfde id Alvast bedankt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FaceTime Iphone en iPad
Is het mogelijk om met mijn iPad met Wi-Fi, mijn telefoon 4s te bellen via FaceTime , dus beide met de zelfde id
Alvast bedankt voor de reactie's Eric |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je zorgt dat je via je Apple ID alleen bereikbaar bent op je iPad dan moet dat wel kunnen volgens mij.
|
|||
|
|||
Oke zal het eens gaan proberen zodra ik mijn 4s binnen heb
Bedankt |
|
|||
|
|||
Ja hoor dat kan. Doe ik wel eens met de kids, van m'n iPhone 4s naar m'n ipad2 facetimen. Doe het alleen niet te dicht bij elkaar anders krijg je een irritante storing omdat ze elkaars geluid oppikken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessenger / facetime met iphone/ipad | shao | iPhone algemeen | 0 | 19-11-11 19:00 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
FaceTime probleem met iPad 2 | Mart113 | iPad Apps | 4 | 09-07-11 14:21 |
Iphone 4 facetime | dwight11 | Koopinformatie Nederland | 7 | 16-02-11 22:14 |
|
|