HELP! simkaart in deze Iphone wordt niet ondersteund! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik zit met een probleem, mijn vriendin heeft een iPhone 2G van de vader gekregen (ik bezit zelf 4 16gb), alleen nu wou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! simkaart in deze Iphone wordt niet ondersteund!
Beste lezers,
Ik zit met een probleem, mijn vriendin heeft een iPhone 2G van de vader gekregen (ik bezit zelf 4 16gb), alleen nu wou ik deze 2G herstellen maar nu zegt die dat de simkaart niet wordt ondersteund? Ik heb geen idee hoe dit kan heb zelf namelijk nooit problemen gehad met mijn iPhone... Wie kan mij z.s.m. helpen want kan ik mijn vriendin weer blij maken! Thaaannnnkkkkssss |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een 2G komt uit de US en heeft dus een unlock nodig.
Kijk eens op dat deel van het forum.
|
|||
|
|||
Waar kan ik dat vinden? (Sorry ben net nieuw)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke dankjewel ga ik weer verder zoeken
|
|
||||
|
||||
Mooi.
Komt hier vast een slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund | Pinda1 | Unlock | 4 | 22-05-12 09:23 |
iPhone: De simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund | agbulut | Jailbreak | 30 | 21-04-11 11:50 |
iPhone 3G: 'de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund 3G 8GB ' | elyas | Unlock | 18 | 22-06-10 01:35 |
iPhone: de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund 3G 8GB | elyas | Jailbreak | 11 | 20-06-10 21:09 |
de simkaart in deze iphone word niet ondersteund | fuqua | Archief | 12 | 31-07-09 21:28 |
|
|