FaceTime op zwart? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag even FaceTime vanuit ouderlijk huis naar het thuisfront geprobeerd. Even showen aan m'n ouders zeg maar. Het gekke is dat ik wel geluid doorkomt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FaceTime op zwart?
Vandaag even FaceTime vanuit ouderlijk huis naar het thuisfront geprobeerd. Even showen aan m'n ouders zeg maar.
Het gekke is dat ik wel geluid doorkomt, maar het beeld blijft zwart. Na een minuut kreeg ik aan mijn kant uiteindelijk wel beeld, maar mijn vrouw op haar laptop thuis pas na een minuut of 3, en dan ook pas na een paar keer proberen. Wie herkent dit? Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-02-12 om 09:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
facetime | berndbousard | iPhone algemeen | 1 | 05-02-11 12:52 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
facetime | iDavid | iPhone algemeen | 6 | 07-09-10 17:15 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
|
|