//

iPhone 4S doorschakelen

iPhone 4S doorschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kocht gisteren een iPhone 4S. In de stad waar ik woon wordt echter veel gestolen, ik durf de telefoon dus niet meenemen als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-12, 22:09
Stien87 Stien87 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Exclamation iPhone 4S doorschakelen

Hallo,

Ik kocht gisteren een iPhone 4S. In de stad waar ik woon wordt echter veel gestolen, ik durf de telefoon dus niet meenemen als ik een avondje uit ga. Toch blijf ik liever bereikbaar.

Hoe kan ik de gesprekken die naar mijn iPhone komen, doorschakelen naar mijn oudere gsm, waar dus een andere sim in zit?

Telkens als ik Instellingen > Telefoon > Doorschakelen doe, komt er in het veld "Naar Nummer" geen bevestigingstoets. Ik blijf dus vast in dit scherm en kan na het invoeren van het nummer enkel terug naar het vorige scherm (doorschakelen) gaan. Als ik dit doe, schakelt de schakelaar zichzelf uit.

Kan iemand me alstublieft helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-12, 11:48
iphone4sprijs iphone4sprijs is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo Stien,

Je zou het inderdaad moeten kunnen instellen dat gesprekken die op de iPhone binnenkomen, naar een ander nummer worden doorgeschakeld.
Opmerking: FaceTime-gesprekken worden niet doorgeschakeld.
Doorschakelen inschakelen (GSM): Tik op 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Doorschakelen' en schakel 'Doorschakelen' in. Voer vervolgens in het scherm 'Naar nummer' het nummer in waarnaar je gesprekken wilt doorschakelen.
Doorschakelen inschakelen (CDMA): Voer *72 in, gevolgd door het nummer waarnaar je
oproepen wilt doorschakelen. Tik daarna op 'Bel'.
Om doorschakelen uit te schakelen (CDMA) voer je *73 in en tik je op 'Bel'.
Bij GSM-netwerken verschijnt het doorschakelsymbool ( ) in de statusbalk als doorschakelen is ingeschakeld. Je moet je binnen het bereik van het mobiele netwerk bevinden wanneer je de voorziening voor doorschakelen inschakelt op de iPhone, anders worden gesprekken niet doorgeschakeld. Hopelijk kom je eruit. Succes!

Laatst gewijzigd door WDS001; 15-02-12 om 16:03. Reden: Reclame is ongewenst.
  #3  
Oud 12-02-12, 11:57
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Of je gaat naar je provider en je regelt een dual sim-kaart. Dan heb je twee simkaarten die met hetzelfde nummer werken. Dan zet je die telefoon aan die je op dat moment mee wil nemen en voorkom je de extra kosten van het door verbinden (Het in schakelen van het doorverbinden en de gesprekskosten)
Succes.
  #4  
Oud 12-02-12, 13:05
Stien87 Stien87 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Het doorschakelen lukt niet, er komt steeds 'fout onbekend', met welke code ik ook probeer. Dit ligt vast aan de provider, niet aan de iPhone hè.

Die dual sim lijkt me wel een goeie oplossing, ik zal daar eens naar informeren bedankt allebei!
  #5  
Oud 12-02-12, 13:33
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Doorschakelen via provider zou kunnen, maar bedenk 1 ding ... de gesprekskosten van de doorschakeling vanaf jouw iphone naar de jouw 2e gsm zijn voor jou!


Dualsim is beste optie.
  #6  
Oud 12-02-12, 13:36
Stien87 Stien87 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Volgens de website van mijn provider kost zo'n dual sim ook €25 opstartkosten + €6 per maand...
  #7  
Oud 12-02-12, 23:27
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Volgende oplossing. Kan je een tekst inspreken op je voicemail? Zo ja, dan zeg je, dat wanneer je niet opneemt, ze je andere 06 moeten bellen.
  #8  
Oud 15-02-12, 11:20
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stien87 Bekijk bericht
Volgens de website van mijn provider kost zo'n dual sim ook €25 opstartkosten + €6 per maand...
Pfff ... afzetters. Welke provider? Is natuurlijk handig om te weten voor andere lezers

Vodafone éénmalig ongeveer € 13,-. (En dan kun je ook nog kiezen of 2 gewone sims, of 2 microsims of 1 gewone sim + 1 microsim. (Neen, ik heb geen Vodafone )
  #9  
Oud 21-06-12, 14:02
cvdwiel cvdwiel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Question doorschakelen

De vraag werd reeds eerder gesteld maar voor zover ik heb kunnen nagaan is er geen antwoord gekomen dat mijn probleem oplost.

Ik ga naar "instellingen" en dan naar "doorschakelen" hetgeen ik activeer en kom ik in "naar nummer" . Wanneer ik het nummer heb ingegeven kan ik niet verder. Ik kan niets bevestigen. Wanneer ik terugga naar "doorschakelen" dan ben ik terug bij af.

Bij voorbaat dank!! Groet Cees van der Wiel
  #10  
Oud 21-06-12, 15:54
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cvdwiel Bekijk bericht
D Wanneer ik terugga naar "doorschakelen" dan ben ik terug bij af.
Kijk na op de wewsite of neem contact op met je telefoonoperator of de mogelijkheid bestaat voor jouw abo/betaalkaart om door te schakelen.

Let op: Er zijn meestal extra kosten aan verbonden.

Zo kan het ook als de provider het toelaat http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=9

Laatst gewijzigd door Werner1963; 21-06-12 om 16:47.
  #11  
Oud 21-06-12, 16:20
kamphajm kamphajm is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb jij een zakelijk abonnement via je werkgever? Wij hebben nl. hetzelfde probleem, maar dan bij T-Mobile. Doorschakelen lukt bij ons ook niet meer sinds enige weken. Volgens mij ligt het aan een blokkering ergens bij de provider. We hebben de vraag doorgestuurd naar T-Mobile maar daar blijft het heel stil. De beheerder op het werk weet het ook niet...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
doorschakelen henniejongbloed iPhone algemeen 0 26-08-11 11:46
Doorschakelen XXL66 Archief 1 08-03-10 14:48
Doorschakelen van GSM werk naar iPhone dendirk Archief 3 15-08-09 12:30
App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon martijnsnoek iPhone Apps 1 05-05-09 18:46
Doorschakelen JPK Archief 2 17-03-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.