Traag" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Weet iemand iets tegen die traagheid van mijn iPhone in de menu en in een app ( ja ik heb jailbreak maar nee ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Traag"
Hoi,
Weet iemand iets tegen die traagheid van mijn iPhone in de menu en in een app ( ja ik heb jailbreak maar nee ik wil die jailbreak er niet af halen ) dus laat zo snel mogelijk wat horen plzz alvast bedankt MvG. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een 4 kopen?
|
|
||||
|
||||
In iTunes backup maken dan herstellen vervolgens terug jb erop en backup daarna overzetten
|
|
|||
|
|||
Die backup doe ik wel maar nieuwe iPhone kopen niet denk ik want mijn abbo is pas volgende maand afgelopen
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"homeknop" traag, winterboard alternatieven? | cloverfield | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-11-09 18:02 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|