iphone agenda abonnement discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ic'ers, ik zit op de fontys, daar kun je je rooster in je agenda van je iphone kunt zetten, aan de hand van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone agenda abonnement
hallo ic'ers,
ik zit op de fontys, daar kun je je rooster in je agenda van je iphone kunt zetten, aan de hand van een abonnement. nu zit ik deze periode in een ander groepje, hier hoort dus ook een ander rooster bij. nu wil ik dus me oude rooster abonnement verwijderen. maar hij blijft terug komen. wat kan ik hier aan doen? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, fontys, iphone, rooster |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
Agenda abonnement in berichtencentrum | Flipper01 | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 11:03 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
|
|