Dictafoon opname overzetten naar pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal gesprekken opgenomen... ik heb mijn iphone ook laten synchroniseren maar ik kan de gesprekken niet overzetten naar mijn pc. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dictafoon opname overzetten naar pc
Ik heb een aantal gesprekken opgenomen... ik heb mijn iphone ook laten synchroniseren maar ik kan de gesprekken niet overzetten naar mijn pc. Ik heb hier op de forum gelezen dat je naar i-tunes moet gaan en vervolgens naar afspeellijten ==> gesproken memo's... Maar gesproken memo's staat er helemaal niet tussen??
Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Bericht afgesplitst naar een apart topic.
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen goed zoeken, bij mij staan ze er wel tussen.
Mijn iPhone heet binnen iTunes "iPhone van Kees" en dat is dan ook de "artiesten naam" binnen iTunes in de muziek lijst van mijn gesproken memo's. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opname microfoon iphone4/ipad2 | Castagnari | iPhone algemeen | 0 | 16-10-11 17:03 |
opname werkt niet | Clau46 | iPhone algemeen | 2 | 18-06-11 16:36 |
opname filmpje naar harde schijf zetten | tuscani38 | iPhone algemeen | 1 | 16-03-11 09:18 |
Video opname na synchronisatie schokkerig | themasterf | Muziek, foto & video | 3 | 21-12-10 00:50 |
dictafoon en mislukte opname | Floor Orlemans | Archief | 1 | 06-11-09 23:54 |
|
|