opname werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een opname van 1 uur opgenomen met de memofuncite van de iphone maar als ik de memo wil afspelen gebeurt er helemaal niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
opname werkt niet
Ik heb een opname van 1 uur opgenomen met de memofuncite van de iphone maar als ik de memo wil afspelen gebeurt er helemaal niks heeft iemand dit zelfde probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik maak regelmatig opnamen van een uur tot anderhalf uur en heb er eigenlijk nooit noemenswaardige problemen mee gehad. Het enige "probleem" is dat de iPhone na zulke lange opnamen ongeveer een minuut lang rete traag is en bij bepaalde handelingen zelfs bijna vast lijkt te zitten, maar dit is altijd tijdelijk. Ik denk dat de memo app na het stoppen van een opname iets op de achtergrond moet "afronden" wat bij lange opnames veel van de processor vergt.
Maar al met al ben ik nog nooit tegen het probleem aangelopen dat ik opnamen uiteindelijk niet meer kon afspelen. |
|
|||
|
|||
Mijn lange Memo speelt mijn iPhone3gs ook niet af. Ik kan de memo van 46m53s, na synchroniseren, ook niet terug vinden in iTunes. Hele korte testmemo's wel.
Hoe krijg ik deze dan toch op mijn PC? Stefan21ap |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amper geluid bij opname video iphone 4 | davidvegmond | Muziek, foto & video | 18 | 16-11-11 18:52 |
Dicatfoon opname probleem: speelt niet af | nanninga86 | iPhone algemeen | 2 | 27-02-11 10:43 |
Video opname na synchronisatie schokkerig | themasterf | Muziek, foto & video | 3 | 21-12-10 00:50 |
Video: Volume opname aan te passen? | djsim69 | Muziek, foto & video | 10 | 01-07-10 21:36 |
dictafoon en mislukte opname | Floor Orlemans | Archief | 1 | 06-11-09 23:54 |
|
|