2 identieke iPhone en toch 2 verschillende belschermen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga het nog keer vragen want vorige topic werd gesloten voor ik antwoord kon geven want het is dus zowel in het LOCK-screen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
2 identieke iPhone en toch 2 verschillende belschermen
Ik ga het nog keer vragen want vorige topic werd gesloten voor ik antwoord kon geven want het is dus zowel in het LOCK-screen als een het gewone menu..
Ik heb zakelijk 2 iPhone 4s-en besteld. Beide tegelijk binnen gekomen. Nu is het verschil dat als ik gebeld wordt zie je dit: En als mijn vader gebeld wordt dit: Ik vind dat van hem veel netter en sjiek staan.. Hoe kan ik dit instellen? Want heb al onze instellingen nagekeken maar alles staat gelijk. Voor de duidelijkheid heb ik even 2 screenshots gezocht van een unlocked-scherm.. Hoe kan dit verschillende zijn bij identieke, tegelijk aangekochte iPhones? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2012 om 07:28 ---------- Na wat research ben ik er achter.. Fotos aan contact toegevoegd via iPhone worden weergegeven als een grote foto ("mijn" call scherm) en foto's toegevoegd aan contacten in een oudere telefoon (lees HTC) of via Contacts op je Mac worden weer gegeven als kleine foto's ("mijn vaders" call scherm)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik hou wel van Obama.
Hoe kan ik dit scherm ook bekomen zonder een Mac ? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 iPhone 4S-en 2 verschillende "belschermen" | StefV | iPhone algemeen | 2 | 20-02-12 18:31 |
Verschillende problemen op Iphone 3G | Deere Power | iPhone algemeen | 0 | 22-11-10 13:33 |
Verjaardagen verschillende keren op iphone | MrSparco | iTunes | 9 | 02-09-10 18:41 |
iPhone 3G en verschillende operators | Y-Less | iPhone algemeen | 0 | 23-11-08 06:00 |
iPhone: verschillende schermen | Fresh | iPhone algemeen | 6 | 18-02-08 23:54 |
|
|