//

iPhone 4S beweegt (in het geheel) uit zichzelf

iPhone 4S beweegt (in het geheel) uit zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf het begin dat ik mijn iphone 4s heb is hij een aantal keren van tafel gevallen, ik dacht steeds dat ik hem per ongeluk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-12, 14:32
Kemperveen Kemperveen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard iPhone 4S beweegt (in het geheel) uit zichzelf

Vanaf het begin dat ik mijn iphone 4s heb is hij een aantal keren van tafel gevallen, ik dacht steeds dat ik hem per ongeluk op de rand van de tafel had gelegd en dat ik er per ongeluk tegenaan had geduwd. Het gebeurde echter zo vaak dat ik niet meer geloofde dat dit aan mij lag en ik besloot mijn iphone te bekijken terwijl ik hem op tafel legde. En verdomd, je ziet hem gewoon vanzelf langzaam naar de hoek van de tafel bewegen en eraf vallen. Zonder dat ik word gebeld of iets, hij springt (niet letterlijk) gewoon van tafel af!
Heeft iemand enig idee waar dit mee te maken heeft en hoe ik dit kan verhelpen? Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-12, 14:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een geval van telekinese misschien

http://nl.wikipedia.org/wiki/Telekinese
  #3  
Oud 21-02-12, 14:45
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Zelfmoord neigingen... een nieuwe eigenaar zoeken
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 21-02-12, 14:50
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Staat je tafel niet schuin?

Maar dit klinkt nogal vreemd en niet serieus. Heb je toevallig een filmpje om het te laten zien want iPhones springen niet spontaan van tafels af.
  #5  
Oud 21-02-12, 15:04
Kemperveen Kemperveen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik weet dat het bizar klinkt en daarom geloofde ik het zelf eerst ook niet. Het lijkt wel alsof hij constant aan het trillen is en daarom langzaam beweegt. Je hoort echter geen getril. In een periode van 10 minuten is hij gewoon volledig van tafel geschoven (nee er is niets mis met de tafel, heb hem al op meerdere tafels gelegd en telkens valt hij er af). Ik weet dat het grappig is, kan er zelf ook wel om lachen. Toch vraag ik om een serieuze reactie..
  #6  
Oud 21-02-12, 15:19
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kemperveen Bekijk bericht
... Toch vraag ik om een serieuze reactie..
Lees nog even je eerste bericht en dan deze bovenstaande zin ...
  #7  
Oud 21-02-12, 15:23
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

De iphone 4 8GB van mij beweegt ook lijkt het, volgens mij blijft de trilfunctie heel zachtjes draaien.
heel vaag ik denk dat hij maar even terug moet naar T-mobile.
  #8  
Oud 21-02-12, 15:24
Kemperveen Kemperveen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Lees nog even je eerste bericht en dan deze bovenstaande zin ...
Je ziet toch de woorden "niet letterlijk" staan? Ik ben niet bekend met het algemene niveau van de reacties op dit forum maar deze reacties betuigen niet van veel verstand. Bedankt nog, ik ga het ergens anders proberen!
  #9  
Oud 21-02-12, 15:29
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik heb het op mijn zitbank ook gehad. De achterkant van de telefoon is zo glad, dat deze geen grip op de bank vond. Gelukkig helt een zitting naar de rugleuning toe en heb ik er geen schade van gehad.

Het zou kunnen dat je tafel dermate glad is dat de telefoon geen grip op het oppervlakte vindt. Kijk eens goed na of je tafel waterpas staat en leg je telefoon eens neer en duw hem een klein stukje over het oppervlak.

Ik weet niet of het toestel op een bepaalde manier statisch geladen is, waardoor hij zich middels een anti-magnetische reactie van het tafeloppervlak wil wegduwen.

Edit: probeer hem eens op een handdoek op die tafel te leggen of koop een hoesje, zoals de case mate barely there.
  #10  
Oud 21-02-12, 15:45
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

Je bent niet de enige..



  #11  
Oud 21-02-12, 15:48
Kemperveen Kemperveen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Ik weet niet of het toestel op een bepaalde manier statisch geladen is, waardoor hij zich middels een anti-magnetische reactie van het tafeloppervlak wil wegduwen.

Edit: probeer hem eens op een handdoek op die tafel te leggen of koop een hoesje, zoals de case mate barely there.
Heb het net uitgeprobeerd op een rubbere plaat en een stuk karton, daar blijft hij keurig op zijn plaats! Op een handoek en een wollen deken glijd hij bijna nog sneller weg dan op een gladde tafel (waterpas). Zal vanmiddag een hoesje er omheen doen en kijken of hij dat nog beweegt, ben alleen niet van plan om dit voorgoed er op te laten aangezien ik het vind afdoen aan het uiterlijk.
  #12  
Oud 21-02-12, 15:55
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ook mijn iphone 4 en nu 4s beweegt uit "zichzelf". komt gewoon door het glas.
Leg het op een 100% waterpas oppervlak en hij zal niet uit zichzelf gaan bewegen.
Maar 1 graad verschil en whoppa daar gaat hij langzaam. helaas al paar keer gevallen dankzei deze sneaky langzame val manier.
  #13  
Oud 21-02-12, 16:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Wat voor een tafels hebben jullie dan?
  #14  
Oud 21-02-12, 16:10
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kemperveen Bekijk bericht
Je ziet toch de woorden "niet letterlijk" staan? Ik ben niet bekend met het algemene niveau van de reacties op dit forum maar deze reacties betuigen niet van veel verstand. Bedankt nog, ik ga het ergens anders proberen!

Oprechte antwoorden hadden kunnen komen als u zelf de informatie wat duidelijker had gesteld in je openingspost. Daar doet u alsof Godshand uw iPhone laat bewegen. U vergeet echter te melden dat hij trilt. Dan lijkt het me duidelijk dat het vallen onrechtstreeks hier mee verbonden is. Niet onrechtstreeks maar rechtstreeks. De oplossing ligt dan ook voor handen. Eerst eens herstellen en als dat geen soelaas geeft terugdoen naar de winkel.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2012 om 14:12 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Wat voor een tafels hebben jullie dan?
cohesie kan hier wel wat in het spel hebben.... of luchtlaagje tussen de glazen platen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herstart uit zichzelf mirr iPhone algemeen 3 07-12-11 19:44
iPhone 3G S Belt uit zichzelf Impulsief iPhone algemeen 11 05-04-11 19:42
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit markiedam iPhone algemeen 5 13-04-10 03:55
iPhone zet zichzelf uit S¡mon iPhone algemeen 8 27-11-09 00:12
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf Flipmoo iPhone algemeen 3 03-12-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.