Welke beperkingen heb je met een iPhone die sim locked is? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht me onlangs een iphone4 die locked is (AT&t) ios5.0.1 bb 4.11.08 Buiten het feit dat ik natuurlijk niet kan telefoneren, kan ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke beperkingen heb je met een iPhone die sim locked is?
Ik kocht me onlangs een iphone4 die locked is (AT&t) ios5.0.1 bb 4.11.08
Buiten het feit dat ik natuurlijk niet kan telefoneren, kan ik niet inloggen in de itunes-/& app- store. Als ik op "log in" klik, gebeurt er niks, ik krijg geen venster om inlog gegevens in te vullen. Dit zowel in de itunes store alsook in app store alsook onder "instellingen" -"store" Is dit een normaal gevolg van het feit dat de telefoon nog sim locked is? Of is dit een defect aan het toestel? Verder werkt ook de functie 2x thuisknop kort na elkaar indrukken niet. Laatst gewijzigd door colliehome; 02-03-12 om 11:45. Reden: illegale handelingen dmv noodnummer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je toestel geactiveerd worden alvorens je je iphone als een dure iPod kunt gebruiken.
Misschien kan je hem hactivaten? |
|
|||
|
|||
jailbreaken dan heb je een ipod
|
|
|||
|
|||
ik wil niet jailbreaken
maar ik stel me de vraag of er een defect aan m'n toestel is of niet. ik kan niet inloggen in de store en de functie 2x thuisknop werkt niet. Is er iemand die ook dit probleem heeft of herkend? Laatst gewijzigd door XIII; 02-03-12 om 18:20. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
jailbreaken kan zonder porblemen is niets illegaals aan
en je kan hem ook weer eenvoudig terugzetten. |
|
|||
|
|||
Ik zal dan maar een antwoord geven op mijn eigen vraag!
Er was geen defect aan m'n toestel. Ik heb hem gejailbreakt en nu gaan alle functies die niet gingen( hierboven vernoemd) alsook youtube app gaat nu |
|
||||
|
||||
Maar dat antwoord had je ook al gekregen in post #3.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone is ook Amerikaans,
Jailbreaken en dan Samprefs gebruiken voor hem te activeren en dan heb je gewoon een perfect werkende telefoon!, Waarom zou je dat niet liever willen dan een te dure ipod?! |
|
||||
|
||||
Joris, jouw 3GS is softwarematig te unlocken, de iPhone 4 van de TS is dat niet...
|
|||
|
|||
Vertel waarom kan dat niet?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja IK snap hem
At&t kaartje kopen zou dat wel lukken?! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een ander vraagje, ik zie op ebay dikwijls iphones met een NETLOCK; dit zou verschillend zijn van een simlock. WAT IS EIGENLIJK HET VERSCHIL? kan een netlock ook verwijderd worden dmv jailbreak?
|
Labels |
locked, log in, store, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik heb een simlock iPhone. maar welke provider? | scoop1 | iPhone algemeen | 2 | 24-01-12 22:06 |
Locked iPhone Vodafone UK met Vodafone NL sim? | bytedust | iPhone algemeen | 2 | 31-12-11 13:11 |
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! | boijke | Odido (T-Mobile) | 8 | 05-03-10 21:38 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Locked iPhone 1.1.2 die al ooit unlocked (op 1.1.1) is geweest jailbreaken | EdoubleDee | Unlock [archief] | 2 | 25-11-07 01:23 |
|
|