Kalender gegevens verdwijnen op iPhone 4 en iPad 2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn kalender gegevens verdwijnen automatisch na ongeveer een maand, van mijn iPhone 4 en iPad 2 maar niet van mijn MacBook Pro. Is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kalender gegevens verdwijnen op iPhone 4 en iPad 2
Mijn kalender gegevens verdwijnen automatisch na ongeveer een maand, van mijn iPhone 4 en iPad 2 maar niet van mijn MacBook Pro. Is er een mogelijkheid om deze gegevens niet automatisch uit mijn kalender te verwijderen maar deze enkele jaren bij te houden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op de iDevices: Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Calendars -> Sync = All Events
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor je uitstekende hulp, mijn probleem is intussen opgelost.
Dank u wel Maj. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren | hannibal555 | iTunes | 1 | 26-07-11 01:17 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
Ipad kalender | Rwelc | iPad algemeen | 2 | 21-08-10 16:48 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
|
|