iMessage werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4S maar mijn imessage werkt niet ik kan wel versturen maar bij instellingen staat dat het geactiveerd moet worden maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage werkt niet
Ik heb een iphone 4S maar mijn imessage werkt niet
ik kan wel versturen maar bij instellingen staat dat het geactiveerd moet worden maar ik weet niet hoe.. kan iemand mij hierbij helpen met vriendelijke groet, 137595 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik de zoekfunctie eens met het zoekbegrip "imessage activeren" dan krijg je tientallen links, oa. de onderstaande:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...activeren.html |
|
|||
|
|||
oke, zal even kijken
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 maart 2012 om 10:38 ---------- ondanks de zoekfunctie kom ik er niet goed uit Een goede vriend van mij heeft en ipad en ios 5 als ik een bericht naar hem wil sturen, gaat hij over in een mms ook als ik zijn email adres invoer (die ik ook bij contacten heb ingevoerd) Volgens mij komen beide berichten niet aan.. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen zelf heb ik iOS 5.0.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage schakelt niet in | david906 | iPhone algemeen | 0 | 07-01-12 03:18 |
Alle iDevices: iOS 5.0.1 unthethered jailbreak 3GS: iMessage werkt niet | ferrari_2 | Jailbreak | 0 | 28-12-11 12:48 |
Imessage werkt niet tussen iphone 3 en 4 | TvdL | iCloud | 0 | 15-12-11 11:09 |
iMessage werkt niet in iOS 5.0.1. | Geert1976 | iPhone algemeen | 3 | 11-11-11 10:02 |
|
|