Onduidelijk --> Inruilen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag forumgebruikers, Omdat ik geen fora kan vinden over de 'Ipod Touch' zet ik het hier maar neer. Op dit moment heb ik een Ipod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onduidelijk --> Inruilen
Goedemiddag forumgebruikers,
Omdat ik geen fora kan vinden over de 'Ipod Touch' zet ik het hier maar neer. Op dit moment heb ik een Ipod touch 4G met iOS 5.0.1. Ik wil een nieuwe mobiel kopen en zit te denken aan een Iphone, maar het probleem is dat ik dan niet met een onnodige ipod wil zitten. Nu is mijn vraag of er ook een mogelijkheid is om ergens een apple product te kunnen inwisselen voor geld, net zoals je dat met mobieltjes kunt doen. Ik heb dat echter nog niet kunnen vinden, daarom heb ik mij aangemeld op dit forum. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem Met vriendelijke groeten, 137595 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
....gewoon op marktplaats zetten of hier in de juiste rubriek te koop aanbieden....
|
||||
|
||||
Marktplaats. Kan je daar toch verkopen? Krijg je er meer voor dan bij een winkel / partij, die moeten er zelf nl. ook nog winst op maken (zoals bijv Cash Converters)
|
|
|||
|
|||
oke, ik zal het er neerzetten
eerst bedankt voor de tips je hebt waarschijnlijk wel gelijk winkels willen vaak zo goedkoop mogelijk inruilen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applecare inruilen | casz1001 | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 20:02 |
Sony e-Reader inruilen voor iPad2 | harriepopov | iPad algemeen | 6 | 26-03-11 12:28 |
iPhone inruilen? Waarschijnlijk wel.. | Ipot | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-06-09 19:13 |
iPhone inruilen bij Mobistar | AaiFoonDjoeed | Orange | 14 | 17-07-08 16:56 |
[Bootloader] onduidelijk... | xgubbels | Unlock [archief] | 8 | 19-03-08 15:56 |
|
|