iPod 4 super tráág discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey mensen! Ik heb sinds kort een iPod 4, allemaal super leuk allemaal, maar hij begint me toch wel erg traag te worden! Denk nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod 4 super tráág
Heey mensen!
Ik heb sinds kort een iPod 4, allemaal super leuk allemaal, maar hij begint me toch wel erg traag te worden! Denk nooit dat dit de bedoeling van hun is. Apps opstarten duurt echt superlang, internet hangt vaak, hoe maak ik het sneller? Heb gevoel alsof iOS 4 10x sneller was. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
doe is een gehele herstel maar maak eerst een backup
|
|
|||
|
|||
Sluit is al je apps af en dan een reset?
|
|
|||
|
|||
Helpt allemaal niet, heb al reset gedaan, restore. Volgensmij ligt het aan iOS 5 ofzo?
|
|
|||
|
|||
Hmmm... dat is wel heeel raar eigenlijk!? heb je hem wel is op iOS 4 gehad? en was die toen wel normaal?
|
|
|||
|
|||
Nouja wel gehad, maar niet op deze iPod, vind het alsnog heel raar, misschien kan de ipod het gewoon niet zo goed aan?
|
|
|||
|
|||
iPod Touch 4g zou het makkelijk aan kunnen! Maar wat vind jij traag?
|
|
||||
|
||||
Heb je nog steeds een jailbreak geïnstalleerd zoals in je profiel vermeld staat? Misschien ligt het daar wel aan..
|
|
|||
|
|||
Ja heb jailbreak, maar zou dat echt het probleem zijn? Anders zouden anderen dat ook hebben. En wat ik traag noem is 6x zo traag als een iPhone 4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 super traag start nauwelijks op!!! | aeger | Jailbreak | 1 | 02-02-12 23:04 |
3g ineens SUPER traag | storemem | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-10-08 17:30 |
iphone is super traag | alfake | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-06-08 18:41 |
INSTALLER 3 voor versie 1.1.1. super traag.... | vy_k | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-12-07 10:58 |
|
|