iPhone 4s Zuid-Korea discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 4s op een Vodafone netwerk en zit in Korea nu. Mijn iPhone geeft de hele tijd "geen service" aan of dat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s Zuid-Korea
Ik heb een 4s op een Vodafone netwerk en zit in Korea nu. Mijn iPhone geeft de hele tijd "geen service" aan of dat hij aan het zoeken is. Al een keer hersteld maar blijft hetzelfde aangeven. Ook komt tussendoor ook een aantal keer de melding dat ik mijn pincode opnieuw moet invoeren. In Nederland nooit problemen met deze simkaart gehad
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel geinformeerd of je kan bellen in Korea?
Het systeem in Korea is namelijk CDMA en geen GSM normaal zou je helemaal niet kunnen bellen met je telefoon De enige mogelijkheid is je 3G open zetten dan kan je wel bellen. Maar dan moet je zeker zijn dat al je dat verkeer verder uitstaat anders word het een heel duur verblijf. * 3G en CDMA werken hetzelfde, mijn persoonlijke ervaring in Seoul
|
|||
|
|||
Een 4s moet dat toch kunnen? Ondersteunt toch beide netwerken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb gewoon mijn Nederlandse Vodafone simkaart erin. Deed het in Nederland gewoon prima maar nu in Korea niet meer. Simkaart ook al een keer eerder gebruikt in Korea met een andere telefoon, geen problemen mee gehad.
Update: ik heb onderhands bereik. Blijkbaar moet het meer dan een dag duren voordat de simkaart zich kan registreren op het Koreaanse netwerk Laatst gewijzigd door rbproject; 28-02-12 om 11:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone China/Korea | alfrink_b | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 25-03-09 14:06 |
|
|