Ipod Touch herkent artiesten niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een Ipod Touch. Nu heb ik voor mijn vakantie er nieuwe muziek opgezet en gelijk de updates geinstalleerd. Alleen zijn er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod Touch herkent artiesten niet
Hallo allemaal,
Ik heb een Ipod Touch. Nu heb ik voor mijn vakantie er nieuwe muziek opgezet en gelijk de updates geinstalleerd. Alleen zijn er nu twee problemen: 1. De Ipod herkent niet alle artiesten meer. Ik heb in mijn bibliotheek nu een aantal albums staan waar hij geen artiest aan gekoppeld heeft. In Itunes staat dit overigens wel goed. Het vreemde is dat het allemaal albums zijn die er al op stonden. 2. Als ik de Ipod kantel zodat ik door de albumhoezen kan bladeren is hij veel trager dan hiervoor en loopt hij soms zelfs vast. Wie weet er oplossingen voor deze twee punten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds het probleem. Ook als ik de albums waar het om gaat verwijder uit de bibliotheek van Itunes en vervolgens opnieuw in de bibliotheek plaats.
Ook het bladeren door de bibliotheek blijft erg traag. Niemand bekend met een van deze klachten?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Ipod touch wordt herkent als 2G, maar is 3G | marijndegroot | iTunes | 4 | 24-02-12 23:15 |
Muziek: iPhone herkent geen artiesten | Hyzo | Muziek, foto & video | 0 | 02-12-11 17:21 |
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent | NoWayOut | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-11 13:46 |
Windows: itunes herkent ipod touch niet | jelle1234 | iTunes | 2 | 27-07-10 20:27 |
ipod touch 2g word niet herkent | Melle123 | iPhone algemeen | 0 | 19-05-10 17:57 |
|
|