Softwareprobleem thuisknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik iOS 5 en hoger gebruik, heb ik heel vaak last van verkeerde 'verwijzingen' bij het drukken op de thuisknop. Als ik bijvoorbeeld op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Softwareprobleem thuisknop
Sinds ik iOS 5 en hoger gebruik, heb ik heel vaak last van verkeerde 'verwijzingen' bij het drukken op de thuisknop. Als ik bijvoorbeeld op de 2e pagina ben en tweemaal op de thuisknop druk, gaat hij naar de eerste pagina in plaats van naar het multitaskingmenu. Dit gebeurt ook weleens dat ik in een applicatie ben. En soms doet hij juist helemaal níks.
Ik vind dit heel erg irritant, dus vroeg ik me af wat ik hier eventueel aan kan doen. Want heel vaak moet ik meermalen hetzelfde doen vóór hij eindelijk doet wat ik wil.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Omdat je nieuwe iOS hebt heeft je telefoon iets meer tijd nodig met het verwerken van dingen. Probeer iets meer tijd tussen het 2x drukken te laten.
|
|
|||
|
|||
Ik zal het onthouden. Bedankt voor de tip.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thuisknop iPad 2 | De Bruyne | iPad algemeen | 5 | 12-01-12 23:00 |
thuisknop | guusvanduin | iTunes | 7 | 28-11-11 15:26 |
Thuisknop werkt niet | Sewa19 | iPhone algemeen | 1 | 31-08-11 17:52 |
iPhone 4 scherm hangt: hard- of softwareprobleem?? | BillyBob | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 20:09 |
Wi-Fi kapot? Of softwareprobleem? | Kim_89 | Wi-Fi | 2 | 30-04-10 22:12 |
|
|