Thuisknop iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik moet vanaf gisteren mijn thuisknop heel hard indrukken voor hij werkt, maar echt heel hard als ik nog iets harder druk zit ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thuisknop iPad 2
Hallo,
Ik moet vanaf gisteren mijn thuisknop heel hard indrukken voor hij werkt, maar echt heel hard als ik nog iets harder druk zit ik erdoor denk ik. Weet er iemand hoe ik dit terug kan oplossen of heeft iemand hetzelfde probleem gehad. Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem.
Maandag is mijn iPad opgehaald voor reparatie en vandaag ( woensdag ) heb ik een nieuwe ontvangen. Ik had hem via AppleCare aangemeld voor reparatie en adviseer jou hetzelfde te doen. Succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders wordt het zelf knutselen of laten repareren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hapert jouw thuisknop? Probeer dit eens | Apple Mac, iPad & iPhone nieuws, workshops en tips | iCreate Magazine |
|
|||
|
|||
Naar mijn mening is de home butten niet meer nodig. Je bespaard een dure reperatie door de nieuwe multi task bewegingen te gebruiken. Voor als je ze niet kent:
Naar beginscherm is vijf vingers naar elkaar toe bewegen Multi task bar = vier vingers op je scherm te zetten en omhoog bewegen Succes groeten Gijs
|
|||
|
|||
Hallo bedankt voor reacties. Is nog maar 2 maand oud dus nog garantie. Ga hem opsturen want het scherm komt precies los kan dit een milimeter indrukken ter hoogte van de thuisknop en wanneer ik dit die werkt hij terug maar even later komt het blijkbaar terug omhoog. dus zal wel een fout zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
thuisknop | guusvanduin | iTunes | 7 | 28-11-11 15:26 |
iPhone 4S thuisknop instel probleem | raymster | iPhone algemeen | 0 | 26-11-11 13:48 |
Thuisknop werkt niet | dali68 | iPhone algemeen | 9 | 08-09-11 20:31 |
Thuisknop werkt niet | Sewa19 | iPhone algemeen | 1 | 31-08-11 17:52 |
Andere app voor thuisknop | rvldj | Jailbreak apps en thema's | 2 | 29-01-10 22:36 |
|
|