iPad2 hangt en kan niet herstarten, resetten of connecten met iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochten bij het bekijken van een document, valt plots iPad uit, kan niet meer herstarten, ook niet resetten met home/aan/uit enz en communiceert ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad2 hangt en kan niet herstarten, resetten of connecten met iTunes
Vanochten bij het bekijken van een document, valt plots iPad uit, kan niet meer herstarten, ook niet resetten met home/aan/uit enz en communiceert ook niet meer met de computer. iPad vertoont continu een appel logo, ook al sluit ik af. Verder niets meer. Ik ben radeloos. Ding is zes maanden oud, maar ik woon buiten Europa en heb het ding in Belgie gekocht. Wat te doen????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
DFU methode toepassen:
DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
||||
|
||||
Staat ie niet per ongeluk in dfu doordat je de toetsen combinatie mogelijk per ongeluk hebt ingedrukt om in dfu te komen.
|
|
|||
|
|||
had net hetzelfde probleem,
met bovenstaande tip is het opgelost, bedankt ! meniek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet opladen of connecten met itunes | keesdr | iTunes | 1 | 29-12-10 09:40 |
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan | Sabine91 | iPhone algemeen | 2 | 09-08-09 08:01 |
kan niet connecten met AppStore | Leonk | iPhone Apps | 5 | 25-06-09 19:35 |
Itunes connecten, toch niet | libia | iTunes | 0 | 17-05-09 20:29 |
Windows: WinSCP kan niet meer connecten | starboy | Desktop-applicaties | 3 | 28-01-08 12:56 |
|
|