Kan niet updaten van 4.3.3 JB naar 5.01 ???? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HI Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om te updaten van 4.3.3 (jailbreak) naar 5.01...... Maar Itunes wil niet updaten, telkens krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet updaten van 4.3.3 JB naar 5.01 ????
HI
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om te updaten van 4.3.3 (jailbreak) naar 5.01...... Maar Itunes wil niet updaten, telkens krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de Ipad-software-updateserver of dat deze tijdelijk niet beschikbaar is (probeer het later nog een keer).... Heb al vanalles geprobeert maar niets lijkt te helpen. Itunes opnieuw geinstalleerd Firewall uitgeschakeld Virusscanner uitgeschakeld Iemand een idee? gr Rink
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar:
/windows/system32/drivers/etc en zoek de hosts file, zonder extensie. Open die met notepad en verwijder alle regels met apple.com. Sla de file op. Klaar. Succes. Als het niet lukt vind je hier meer informatie: ipad 2 4.3.3 jailbroken, can't update to ios 5 help please! Art |
|
|||
|
|||
@Beech43
Art Thanks! Het werkt! had daar nog een backup van mijn hosts staan en die gebruikt. hoe komt het dat mijn hosts file zo vol staat met sh.t gr Rink |
|
|||
|
|||
Doortrekken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet updaten naar 4.1+ | calvinbenik | iPhone algemeen | 9 | 08-05-11 17:29 |
Windows: Kan niet updaten naar 4.2.1 | kuraikisai | iTunes | 2 | 06-02-11 16:21 |
[iPhone 4] Kan niet updaten naar 4.1 | Flupp | iPhone algemeen | 5 | 03-10-10 00:15 |
Kan niet updaten naar 4.0.1 | Lotje | iPhone algemeen | 1 | 21-07-10 23:23 |
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? | ruberinho | Jailbreak | 11 | 29-06-10 23:59 |
|
|