Geen filmpjes meer kunnen kijken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wij hebben een eerste iPad. Onlangs geüpdatet naar de laatste versie via iTunes maar op de een of andere manier zijn er nu enkele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen filmpjes meer kunnen kijken
Hallo,
Wij hebben een eerste iPad. Onlangs geüpdatet naar de laatste versie via iTunes maar op de een of andere manier zijn er nu enkele problemen. Zo kunnen we in utube maar ook via bijvoorbeeld de app RTLxl geen filmpjes meer kijken. Tevens hebben we vaak dat een app automatisch afgesloten wordt. Tevens heb ik het gevoel dat de iPad trager is geworden. Erg vervelend allemaal. Heeft iemand tips voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
herinstalleer eens een keer en probeer dan opnieuw.
|
|
|||
|
|||
- Sluiten van openstaande applicaties.
- Opnieuw opstarten van de iPad (reboot). - Herinstalleren van de applicatie. - Reservekopie terugzetten. - Terug naar fabriekssoftware en applicaties opnieuw installeren. |
|
||||
|
||||
Dat heeft allemaal NIET geholpen?
Dan denk ik dat het in je reservekopie zit of je iPad is defect.
|
|||
|
|||
Trage iPad
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan opeens geen filmpjes meer kijken op Iphone | Iphoner94 | iPhone algemeen | 4 | 04-06-10 21:01 |
Foto: Kan geen internet filmpjes kijken? | iphone073 | Muziek, foto & video | 3 | 27-05-10 05:19 |
Video: Filmpjes kijken op iPhone | piet0rr | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-08 14:03 |
|
|