icoontje voor Airplay ontbreekt op iPad 1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens de Gebruikershandleiding voor iOS 5.0.1 moet er in het startscherm een blauw Airplay tekentje staan. Bij mij ontbreekt dit - moet ik hiervoor eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoontje voor Airplay ontbreekt op iPad 1
Volgens de Gebruikershandleiding voor iOS 5.0.1 moet er in het startscherm een blauw Airplay tekentje staan.
Bij mij ontbreekt dit - moet ik hiervoor eerst iets activeren? Moet er een Airplay apparaat in de buurt zijn voordat dit tekentje verschijnt? Ik kan in de handleiding hierover niets vinden. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met iOS en weet niet zo goed hoe dit soort dingen werken bij Apple. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet wel een Airport Express of Apple TV hebben en geactiveerd voor je Wi-Fi anders is dat symbool er niet.
|
|
|||
|
|||
@beech43
Bedankt voor je snelle reactie - ik vermoedde al zoiets, maar alle andere opties zijn wel direct beschikbaar, dus sloeg de twijfel toe.
|
Labels |
airplay; ontbrekend icoon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Java ontbreekt op iPad, wie heeft oplossing? | ABKtje | iPad algemeen | 0 | 05-08-10 00:37 |
|
|