//

iPhone 3GS start niet meer op na uit elkaar halen

iPhone 3GS start niet meer op na uit elkaar halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik heb al een hard reset gedaan, ja ik heb dit ook al meermaals geprobeerd via iTunes. Ik heb mijn iPhone uit elkaar gehaald ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-12, 21:18
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Thumbs down iPhone 3GS start niet meer op na uit elkaar halen

Ja ik heb al een hard reset gedaan, ja ik heb dit ook al meermaals geprobeerd via iTunes.

Ik heb mijn iPhone uit elkaar gehaald omdat die langs de zijkant was losgekomen door een val. Hij werkte nog prima na de val, maar de opening was te groot en de muteknop was uit zijn gaatje geschoten, dus ik moest wel.

Het gaat als volgt:
De iPhone start op met het Apple logo, en na een 30-tal seconden begint die oneindig lang te loopen (zo'n streepjes in een cirkeltje die constant ronddraaien).

And that's it...

Iemand hier ervaringen mee of iemand die een oplossing voorhanden heeft? Ik vrees een beetje dat mijn logic board naar de *****n is door misschien het uitschuiven van een schroevendraaiertje, maar ik denk niet dat dit het geval is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-12, 09:29
alex1 alex1 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo Dromedaris las je bericht hier maar was geen lid van deze site..daarom maar ff aangemeld.Was ff aan het surfen op het net en zag gister iemand op youtube die zijn iphone glas kapot had.Die wilde het glas zelf repareren en heeft dat ook gedaan.Ook hij had nadat ie zijn phone wilde testen problemen.hij kreeg m ook niet uit het opstartscherm.Maar hij zei dat je je batterij helemaal leeg moest laten lopen dit heeft hij gedaan door zijn iphone op de muziek af te laten spelen of andere optie aan laten staan ,tenminste als dit wil.Is de batterij helemaal leeg dan aan de lader en opnieuw proberen.het werkte bij hem misschien ook voor jou..het schijnt iets met de detectie van je apparatuur te zijn..Hoop dat je hier wat aan hebt,greetz alex1
  #3  
Oud 05-03-12, 10:22
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Bij mijn 3G had ik dit ook Ik heb hem een hele tijd niet meer gebruikt (dus de batterij was helemaal leeggelopen) maar dan spreek ik van een jaar ofzo... Na nieuw jaar probeerde ik het dan nogmaals (was nieuwsgierig) en opeens poef! De iPhone werkte weer
  #4  
Oud 05-03-12, 17:49
papillon8 papillon8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

wie kan mij helpen??

iphone 3GS van mijn dochter, na zelf vernieuwen van glas deed hij het nog perfect. maar nu blijkt dat hij niet meer oplaad, heeft dit met een van de 3 connectors te maken?? zoja met welke?? ik heb hem alweer 2 x los gekoppeld en weer vastgemaakt maar helpt niets.
  #5  
Oud 05-03-12, 18:54
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

kijk even of je niet per ongeluk andere connectors hebt los gemaakt.
  #6  
Oud 06-03-12, 18:34
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alex1 Bekijk bericht
Hallo Dromedaris las je bericht hier maar was geen lid van deze site..daarom maar ff aangemeld.Was ff aan het surfen op het net en zag gister iemand op youtube die zijn iphone glas kapot had.Die wilde het glas zelf repareren en heeft dat ook gedaan.Ook hij had nadat ie zijn phone wilde testen problemen.hij kreeg m ook niet uit het opstartscherm.Maar hij zei dat je je batterij helemaal leeg moest laten lopen dit heeft hij gedaan door zijn iphone op de muziek af te laten spelen of andere optie aan laten staan ,tenminste als dit wil.Is de batterij helemaal leeg dan aan de lader en opnieuw proberen.het werkte bij hem misschien ook voor jou..het schijnt iets met de detectie van je apparatuur te zijn..Hoop dat je hier wat aan hebt,greetz alex1
Hey,

Dank je voor je antwoord maar dit had ik al geprobeerd, zonder succes.

Ik ga hem bij een vriend binnenbrengen die iPhones repareert, hij vermoed dat ik het logic board kapot heb gemaakt door wat met mijn schroevendraaiers er door liggen racen.

Hopelijk is het dit niet want dat kost wel wat geld. Een 4S wil ik niet kopen want ik ben nooit fan geweest van het design, daarom wil ik het nog absoluut uithouden tot de iPhone 5, maar wil geen 200 euro meer steken mijn oude 3GS
  #7  
Oud 08-03-12, 17:43
Maik4ever Maik4ever is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris Bekijk bericht
Hey,

Dank je voor je antwoord maar dit had ik al geprobeerd, zonder succes.

Ik ga hem bij een vriend binnenbrengen die iPhones repareert, hij vermoed dat ik het logic board kapot heb gemaakt door wat met mijn schroevendraaiers er door liggen racen.

Hopelijk is het dit niet want dat kost wel wat geld. Een 4S wil ik niet kopen want ik ben nooit fan geweest van het design, daarom wil ik het nog absoluut uithouden tot de iPhone 5, maar wil geen 200 euro meer steken mijn oude 3GS
Dat is serieus de eerste die ik heb gehoord die het design van de 4/4s niet mooi vindt..
  #8  
Oud 13-03-12, 11:44
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Wanneer het draaibalkje onder het appeltje te voorschijn komt betekent dit dat Connector NO. 3 (de brug) niet goed is aangesloten. Haal deze er eens uit, en je zult zien dat het toestel opstart.

Het kan zijn dat als je de flat cable erin stopt, (en de brug dus dicht drukt) dat je het probleem weer krijgt. Dan moet de brug worden vervangen. Dit kan bij de meeste reparatiecentra voor ongeveer 60 euro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs start niet meer op pinda33 iPhone algemeen 5 23-02-12 18:23
Iphone valt uit en start niet meer op carlosvw iPhone algemeen 7 29-08-11 19:50
krijg niet voor elkaar om apps af te halen BLACKBULLETJE Jailbreak apps en thema's 1 18-02-11 09:32
Gezocht: IPhone 2G uit elkaar halen Uxstyle iPhone algemeen 0 15-11-10 12:08
Iphone 3GS start niet meer op GuidoBman Archief 4 12-11-09 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.