Iphone 4 zwart scherm door jailbreake discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iphone 4 gekocht maar de scherm blijft zwart en er wordt niks verlicht. Als ik hem aansluit op de pc krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 zwart scherm door jailbreake
Hallo
Ik heb een iphone 4 gekocht maar de scherm blijft zwart en er wordt niks verlicht. Als ik hem aansluit op de pc krijg ik een melding dat hij in DFU mode is. De oude eigenaar vertelde mij dat er nog een oude bb opzat en tijdens het jailbreaken error 1600 te voor schijn is gekomen en daardoor de iphone zo is geworden. Wat kan ik nu het beste doen? Mijn SHSH opslaan of Ireb gebruiken? Wie kan me helpen voordat ik iets verkeerds doe en iets verpest zoals update van bb. Ik weet niet wat voor ios en bb erop zit. met f0recast lukt het niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs zwart scherm | ILoveAppleAlot | iPhone algemeen | 3 | 28-02-12 16:55 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 22:24 |
iphone 2g zwart scherm | jayson5 | iPhone algemeen | 0 | 06-09-09 17:14 |
Nieuwe Iphone zwart scherm | Johie | iPhone algemeen | 23 | 10-02-08 14:26 |
|
|