overgang kpn naar T-mobile: contacten veilig stellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op moment een abonnement van KPN (zonder internet) op mijn I-phone 4S. Over een maand ga ik over naar T-mobile. Ik moet dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
overgang kpn naar T-mobile: contacten veilig stellen
Ik heb op moment een abonnement van KPN (zonder internet) op mijn I-phone 4S. Over een maand ga ik over naar T-mobile. Ik moet dan een andere sim plaatsen. Hoe kan ik mijn contacten en foto's veilig stellen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Reservekopie aanmaken in iTunes net voor de overstap...
Reservekopie terugzetten na de overstap... |
|
||||
|
||||
Contacten staan niet op de sim, maar in het geheugen van de iPhone.
|
|
||||
|
||||
Precies , sim wisselen en klaar. Contacten laten syncen met bijvoorbeeld iCloud of outlook is altijd aan te raden voor het geval dat...
|
Labels |
contacten terughalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g | tomdk | KPN | 2 | 15-05-11 19:43 |
Verlengen kpn naar t-mobile , 4maand eerder ? | rkltnk | Odido (T-Mobile) | 6 | 31-10-10 09:32 |
Help me mijn gegevens veilig te stellen bij restore naar 3.1.2 en jailbreak. | GHSantegoeds | Archief | 1 | 12-11-09 17:03 |
activeren iphone bij overgang naar t-mobile | fotofotofoto | Odido (T-Mobile) | 4 | 01-12-08 12:23 |
overgang orange naar t-mobile | Flyest | Odido (T-Mobile) | 3 | 10-11-08 12:45 |
|
|