swap toestel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is amper zes maanden oud en nu al kapot. Naar Dynafix gestuurd en na analyse blijkt hij niet meer te repareren en wachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
swap toestel
Mijn iphone is amper zes maanden oud en nu al kapot. Naar Dynafix gestuurd en na analyse blijkt hij niet meer te repareren en wachten ze op uitlevering van een zogenaamd SWAP toestel.
Ik krijg dus als ik het goed begrijp zo een tweedehands toestel wat waarschijnlijk ouder is dan de mijne die amper zes maanden oud is? Apparaat is buiten mijn schuld om defect. Is het dan niet wat raar dat ik niet gewoon een nieuw apparaat ter vervanging krijg in plaats van een naar alle waarschijnlijk nog ouder exemplaar? Ik zit al ruim binnen de garantie, apparaat is buiten mijn schuld kapot en als hij nu meer dan een jaar in bezig was... maar al een ouder tweedehands exemplaar retour... Laatst gewijzigd door jiggy1965; 05-03-12 om 23:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bericht is een beetje verwarrend: amper vier jaar oud of amper zes maanden oud?
|
|||
|
|||
hoe kom ik op 4 jaar Bedoelde dus zes maanden (gelijk aangepast)
|
|
|||
|
|||
Ben je er al achter wat het swap toestel is?
Want ik kan op maktplaats een iphone 4 32 gig halen, maar er staat bij orange france swap toestel.. Weet niet precies wat dit inhoud! |
|
|||
|
|||
Of bedoel je een refurbished toestel? Als dat het geval is, zou ik me een stuk minder zorgen maken
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s color swap | mysense | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-12-11 23:40 |
[How-to] Font Swap | Sensatie | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-08-10 04:45 |
Toevoegen van Virtual Memory - Swap File | Deikesu | Archief | 1 | 30-09-09 11:34 |
BT SWAP gezocht | danielm | iPhone Apps | 0 | 06-03-09 18:17 |
Boot Swap | ArB | Jailbreak apps en thema's | 8 | 25-06-08 14:18 |
|
|