Blokkeren Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik zou graag willen weten wat de gevolgen zijn van het blokkeren van een iPhone 4 toestel. Mijn toestel is namelijk enige tijd geleden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blokkeren Iphone
Hey, ik zou graag willen weten wat de gevolgen zijn van het blokkeren van een iPhone 4 toestel.
Mijn toestel is namelijk enige tijd geleden 'verloren' geraakt in de bus, heb hem tot op heden niet teruggevonden... Wat word er allemaal geblokkeerd als ik het toestel laat blokkeren? Valt een programma als iTunes dan nog wel te gebruiken met de iPhone? Groeten en bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Normaal gaat het IMEI geblokkeerd worden waardoor "het toestel" niet meer gaat functioneren.
|
|
|||
|
|||
wat word er verstaan onder 'niet functioneren' ?
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed zo dat Colliehome bedoelde dat de Iphone dan niet meer bruikbaar is
|
|
|||
|
|||
bedoel je daarmee dat hij dan zelfs niet meer aan kan? of is alleen de belfunctie/sms functie dan weg?
|
|
|||
|
|||
Indien je iPhone door iemand anders nu wordt gebruikt, is de kans groot dat het toestel al gereset is, dus heeft het al geen zin meer om het toestel te wissen, aangezien deze waarschijnlijk geen connectie meer maakt via jou Apple ID met het internet.
In Nederland worden IMEI codes niet geblokkeerd. |
|
|||
|
|||
Iemand een reactie op mijn laatste vraag? Wat zijn precies de gevolgen van een imei blok?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blokkeren dat iphone foto's zichtbaar zijn op de pc, als je die aansluit via USB | Appo | Muziek, foto & video | 9 | 14-09-11 00:36 |
Blokkeren iPhone 3GS 32GB | Coen NL | iPhone algemeen | 1 | 05-02-10 08:14 |
Apple gaat mijn iPhone blokkeren? | Jumper2110 | Archief | 14 | 28-01-10 09:39 |
|
|