Blokkeren dat iphone foto's zichtbaar zijn op de pc, als je die aansluit via USB discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik wil graag blokkeren dat ik als mijn iPhone op een computer aansluit, ik wil via windows verkenner niet zien dat iphone camera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blokkeren dat iphone foto's zichtbaar zijn op de pc, als je die aansluit via USB
Beste lezers,
Ik wil graag blokkeren dat ik als mijn iPhone op een computer aansluit, ik wil via windows verkenner niet zien dat iphone camera is aangesloten en dat de foto's te zien zijn. Hoe kan ik dit blokkeren met een app/instelling of jailbreak... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Iphone aan sluiten, dan zie je in het het menu deze computer al je schijven staan c: d: etc
Als het goed is staat je iphone er ook bij iets van :iphone camera. Als je hier op klikt met je rechter muis knop kun je in de instellingen aangeven wat de pc moet doen zodra je de iphone aansluit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat raad je aan... En bedankt voor je reactie |
|
||||
|
||||
Vlgns mij kun je aangeven dat ie niets moet doen, dus dan hoef je niet te blokkeren maar gewoon uitzetten dat ie hem opent als.
|
|
||||
|
||||
Dat is dan wel alleen voor die ene PC.
Is dat wel wat wat je wil, Appo?
|
|||
|
|||
Citaat:
Het liefst voor alle pc's... |
|
|||
|
|||
...niemand?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jouw eerste hit (iPhoneclub; dat is wel weer leuk!) gaat over het instellen op 1 PC of Mac: Voorkomen dat melding voor digitale camera verschijnt - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Dan heb ik het verkeerd begrepen ,want ik dacht dat dit ook zijn probleem is/was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit | baharco | iTunes | 21 | 10-09-11 11:34 |
Windows: I Tunes vast als ik mijn iPhone aansluit | Bert34 | iTunes | 8 | 10-09-10 18:21 |
Kan foto's die met Iphone getrokken zijn niet vinden | Snakefoodjah | Archief | 2 | 21-08-09 21:54 |
Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit | jamy015 | iTunes | 4 | 09-03-09 18:19 |
Als ik iPhone aansluit op PC, crasht die PC! wa moet ik doen??? | alec m | iPhone algemeen | 5 | 16-04-08 14:26 |
|
|