Ben hier nieuw en heb vraagje over Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ben hier nieuw en heb dus een vraagje over Safari. Ik ben op ontdekkingsreis in mijn nieuwe Iphone. Druk ik in het beginscherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben hier nieuw en heb vraagje over Safari
Dag allemaal,
Ben hier nieuw en heb dus een vraagje over Safari. Ik ben op ontdekkingsreis in mijn nieuwe Iphone. Druk ik in het beginscherm op Safari dan krijg ik een scherm van Yahoo! Er staat ook: 'Nieuwe pagina' en 'Gereed', maar hij doet niks als ik daar op druk. Ik kan daar ook niet scrollen in geen enkele richting. Wat zou het zijn. Voor de rest werkt alles correct. Als jullie een antwoord hebben: leg het niet te moeilijk uit als dat kan. bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat dacht je van je handleiding te lezen die tussen je bladwijzers staat ...
|
|
|||
|
|||
Hoe vriendelijk!
Bladwijzers??? Heb al verschillende handleidingen gelezen. Maar niks nuttigs gevonden. |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3G Jailbreak HELP (ik ben nieuw hier) | maluku0485 | Jailbreak | 1 | 01-11-10 21:18 |
ik heb een iphone van hier | weske56 | Archief | 2 | 12-08-08 13:11 |
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? | Fresh | Chat en geruchten | 98 | 31-07-08 03:47 |
Ik heb hier een Brick | supermario | Unlock [archief] | 19 | 29-01-08 17:22 |
|
|