Wat zou deze status betekenen...? Nieuw toestel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 7.3.12 Datum in. 8.03.12 Status onderdelen voor de reparatie zijn niet op voorraad. Garantie: ja Reparatiegegevens: Mijn omschrijving - in het kort: mijns inziens onterecht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat zou deze status betekenen...? Nieuw toestel?
7.3.12 Datum in.
8.03.12 Status onderdelen voor de reparatie zijn niet op voorraad. Garantie: ja Reparatiegegevens: Mijn omschrijving - in het kort: mijns inziens onterecht waterschade geconstateerd door Dynafix, nu 2nd opinion bij Solid Vision Soort reparatie: Toestel vervangen (unitswap) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat je een refurbished toestel krijgt?
|
|||
|
|||
Krijgen of moeten kopen denk je?
Wel gek dat er staat: onderdelen niet op voorraad... Toch? |
|
||||
|
||||
Oh, ik had over je omschrijving heen gelezen...
Dan zou het kunnen dat je een aanbod krijgt om voor enkele honderden euro's een nieuwe te kopen? |
|
|||
|
|||
Dat zou wel balen zijn... Ik was al even helemaal blij
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2012 om 21:57 ---------- Maar als het unitswap wordt dan is die opmerking over onderdelen wel gek toch? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zou ik deze iphone proberen repareren of kan ik hem beter zo verkopen? | freekdl | iPhone algemeen | 18 | 14-12-11 22:29 |
Alle iDevices: Zou deze jailbreak werken? | MasterMac | Jailbreak | 7 | 11-09-10 11:29 |
Zou ik deze kopen? | IphoneHolic | Archief | 9 | 07-11-09 10:07 |
|
|