iphone uitval kan het aan dock ligen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 3G valt vaak uit smorgens heeft hij geen last maar later op de dag waneer hij goed gebruikt word valt hij uit ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone uitval kan het aan dock ligen ?
mijn iphone 3G valt vaak uit smorgens heeft hij geen last maar later op de dag waneer hij goed gebruikt word valt hij uit ik heb all naar winkel gebracht maar heeft niks geholpen daar hebbe ze software opnieuw opgezet
mijn dock ingang in iphone zit scheef en eerder voor de reparatie gaf itunes al aan onbekende fout [28] toen ik hem wou ressette ik heb toen ge google en dat kon iets met hardware te maken hebbe wat moet ik doen kan ik iets zelf doen om moet ik hem weer missen en naar winkel brengen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
dock connector, iphone 3g, itune code 28 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik krijg zomaar me iphone 4 niet meer aan (weet waar het aan ligt) | dannyaxe | iPhone algemeen | 10 | 12-10-11 20:11 |
uitval bij het bekijken van mijn mails | 930 | iPhone algemeen | 2 | 04-08-10 22:46 |
Iphone 3gs jailbreak, kan het of kan het niet | Jorissje | Archief | 3 | 02-12-09 17:57 |
kan T-mobile het aan? | "R" | Odido (T-Mobile) | 5 | 17-07-08 20:12 |
|
|