iphone valt vaak uit na simlock vrij maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone 3G heb hem nog niet zo lang hij deed het alltijd perfect toen is hij simlock vrij gemaakt maar valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone valt vaak uit na simlock vrij maken
hallo ik heb een iphone 3G heb hem nog niet zo lang hij deed het alltijd perfect toen is hij simlock vrij gemaakt maar valt nu vaak uit en start weer op nieuw op en soms gaat hij dan in herstel modus ik heb al vele dingen geprobeerd heb vandaag de hele dag mijn simkaartje er uit en nu heb ik helemaal nergens last van licht het nu aan het simkaartje ?
grrr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS iPhone 4 valt vaak uit | mrkoetje | iPhone Navigatie | 8 | 23-02-12 12:59 |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
iPhone 3G: me iphone valt naar een half uur in herstelmode naar simlock vrij maken via t mobile | leeuwenkamp28 | Unlock | 4 | 11-06-10 23:31 |
Iphone 3GS uit Amerika - Mogelijk om Simlock vrij te maken? | pdewildt | Archief | 5 | 26-06-09 15:04 |
|
|