iPhone 3GS [Bricked] Altijd error 1600 ook met pwned DFU discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Herstel je windows Host bestand even. Waarschijnlijk krijg je die error (3194) dan niet meer. Voer je redsn0w wel uit als Administrator? Zet je iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstel je windows Host bestand even. Waarschijnlijk krijg je die error (3194) dan niet meer.
Voer je redsn0w wel uit als Administrator? Zet je iPhone pas in DFU zodra redsn0w hier om vraagt, hierdoor crasht hij niet meer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik restart mijn laptop wel even... hij staat al 1 dag aan met 5x van sluimerstand in en uit
ik denk ook dat dat het redsn0w probleem oplost |
|
|||
|
|||
Om mijn host bestand te herstellen gebruik ik meestal HostExpert http://dl.dropbox.com/u/12863389/HostsXpert.exe Reboot je PC daarna wel even.
Ik heb ook last van de Bug in Redsn0w, zorg gewoon dat je iPhone niet in DFU zit en verbonden is als je redsn0w opstart. |
|
|||
|
|||
Dat host programma doe ik zo... ik ga nu eerst eten
mijn iphone kan niet uit DFU... als ik hem uitzet met Home + Power gaat ie na 1 sec. direct weer naar DFU dus ik haal de usb er uit en druk dan op Next (hij gaat dan zoeken voor een DFU) en dan sluit ik de USB weer aan... Unexpected error Als ik mijn iphone van dfu afhaal door: 10 sec. Home + Power 10 sec. Home dan doet hij het maar dan blijft ie hangen op waiting for reboot als ik die 2de manier doe zie ik ook dat er bij apparaat beheer wel een Iboot nummer staat |
|
|||
|
|||
Vreemd, geeft hij het iTunes logo weer als je hem een gewone reset geeft en laat booten?
|
|
|||
|
|||
Als ik een bepaalde combinatie toetsen ik druk kom ik op het apple logo... maar daar loopt ie op vast
ik denk dat ik dit deed: 12 sec. Home + Power (10 sec. daarvan om hem aftesluiten uit DFU) 5-15 sec. Home (als ik in recovery wil) nog eens 45 sec. Home Maar het lukt mij maar heel zelden Als hij in recovery mode zit vind mijn computers hem (3 verschillende) maar hij krijgt hem niet geinstaleerd (er staat wel apple USB Driver) en als je daarna de usb er in en uit doet staat er Unknown Device Connected (in windows) Dus ik denk zodra hij in Recovery Mode zit helemaal vastloopt |
|
|||
|
|||
Als succes met iOS 3.1.3? Een volledige installatie van een iOS versie doet vaak al wonderen.
|
|
|||
|
|||
Error 3194
Ook na het leeg maken van het host bestand Maar we hebben het nu wel over een 3gs toch? |
|
|||
|
|||
Hmm, voor iOS 3.1.3 moet "74.208.10.249 gs.apple.com" in je host bestand staan. (wel even rebooten)
Wil hij dan wel restoren? |
|
|||
|
|||
Nee.. Nog steeds 3194
|
|
|||
|
|||
wijzig je host bestand met een lege
|
|
|||
|
|||
En nog steeds 3194...
Dit staat er in mijn log: Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 maart 2012 om 20:47 ---------- Ik zie wel dat er meer dan 6x in een log dit staat (als hij eindigt met 1600): AppleDevice::GetDeviceID: failed for iBoot Laatst gewijzigd door smiba; 13-03-12 om 21:47. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteren uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet.
Kon nog steeds niets aan of uit zetten omdat hij niet reageerde middels de knoppen (nee geen DFU en nee geen pwnd DFU).....gewoon niks. Het lukte me nu wel om middels tiny umbrella eruit te kicken en toen kreeg ik het scherm van greenpoison zoals je op dit plaatje kan vinden: Van hieruit kon ik niet herstellen naar welke versie dan ook waarvan ik de shsh had opgeslagen. Alleen herstellen naar de nieuwe iOS 5.1 werkte wel. Ik heb nu dus weer een werkende telefoon met het nieuwe os erop. Gr. Maupie |
|
|||
|
|||
Dan heb je wel geluk want hier is hij nog steeds Black... ik heb 1 keer nu een recovery scherm gezien en dat liep zelfs vast!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 maart 2012 om 16:57 ---------- Ik heb mijne geunbrickt! als ik hem nu opstart gaat ie eerst naar het apple logo dan in recovery mode (GEEN DFU!) dus die dfu loop is er uit! Alleen bij het restoren naar 5.1 geeft ie error -1? iemand een idee? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 maart 2012 om 17:35 ---------- Blijkt het dus te betekenen dat hij een ipad baseband heeft (dat ook nog!) Maarja ff een sn0wbreeze ispw maken en klaar. nu hopen dat het werkt |
|
||||
|
||||
Mag aan mij liggen, maar het is toch ECHT een 3GS mobo MET vocht indicatiestickers waar ze horen te zitten. Dus roepen dat je bedonderd bent met een namaak bord is denk ik niet terecht.
|
|||
|
|||
Klopt. Maakt hij is niet OEM Apple (Niet door apple gemaakt)
Het is trouwens nog steeds niet gelukt... Zodra ik het geinstaleerd had met heel veel moeilijke programma's moest ik te taal kiesen en toen viel hij uit en zat ie weer vast in DFU loop |
Labels |
1600, brick, iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Blijf error 1600 krijgen ondanks goede DFU | Justevo | Unlock | 0 | 29-11-10 01:23 |
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error | flopkabouter | Jailbreak | 1 | 23-06-10 15:50 |
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) | Johannes | Jailbreak | 1 | 15-06-10 13:54 |
Error 1600 iPhone 3GS | refie | iPhone algemeen | 10 | 24-02-10 11:10 |
Iphone doet niks meer, error 1600/1602. dfu niet mogelijk | carlitoslife | iPhone algemeen | 6 | 09-11-08 13:34 |
|
|